Użytkownik "Chopin" <stawnanet@wUpE.pEEl> napisał w wiadomości
news:foiqo3$qed$1@news.onet.pl...
> Bez dowodu zakupu nie będziesz mógł oddać niesprawnego sprzętu do sklepu
> np. w ramach "niezgodności towaru z umową". Mając gwarancję oddajesz
> sprzęt do autoryzowanego punktu serwisowego HP.
Miejsce zakupu (firma) i tak ma lokalizację daleko ode mnie (ciężko
stwierdzić czy wogóle istnieje bo nie jest to jakaś sieć ogólnopolska
sprzedaży), więc ze "zwrotu do punktu sprzedaży i tak bym pewnie nie
skorzystał....
Chodzi mi o to, jakie dokumenty muszę przedstawić HP by skorzystać z
gwarancji (ktora, notabene, dla prywatnych użytkowników jest door-to-door).
Czy notebook musi być jakoś zarejestrowany w HP ?
Piotrek
Received on Sat Feb 9 14:25:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Feb 2008 - 14:51:03 MET