Re: ulubiony.pl-czas realizacji

Autor: bastion <adresat_at_nieznany.com.eu>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 01:01:27 MET
Message-ID: <fog65l$6r2$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik <fikthor> napisał w wiadomości
news:47ab73e0$0$6169$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Zrezygnowałem, bo nie wiedzę jak będę mógł egzekwować cokolwiek z tytułu
> "niezgodności towaru z umową".
>
> Odradzam!

zrobiłem tak samo - do mnie przesyłka nie zdążyła dojść, po dwóch tygodniach
niezrealizowanego zamówienie i nie
czytania zapytań przez obsługę przez ten czas, napisałem prośbę o
zwrot kasy. W dwa dni pieniądze pojawiły sie na koncie. Tyle dobrego.

Cały asortyment zamówiłem w innym sklepie o 10% drożej, zamówienie zostało
zrealizowane w 48h, wymiana korespondencji z obsługą na poziomie max 30
minut czekania na odpowiedź, kilka maili uściślających zamówienie w ciągu
dnia. Widać
różnicę? i dlaczego w ulubiony.pl jest 10% taniej? Mnie nie stać na
blokowanie 1500 zł na dwa tygodnie.

bastion
Received on Fri Feb 8 01:05:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Feb 2008 - 01:51:05 MET