Re: Toshiba problme z serwisem

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 20:27:20 MET
Message-ID: <67wunhr740ma$.dlg@chichot.truposza.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Był 6 listopad (wtorek) gdy o godz. 18:47 *wer* napisał(a):

> Do sprzedawcy idź, rękojmia za wady fizyczne, sprzęt niezgodny z umową i niech zwraca kasę.

Oj to chyba nie przejdzie... sprzedawca może zwrócic jesli będzie chciał, w
innym przypadku sprzedawca może Ci załatwic wymiane na inny sprzęt. W końcu
sprzedawca tez sprzęt kupił od dystrybutora...

-- 
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 3xSeagate, 
WD, LG, Topower P3 450W EZ, Enermax+2xFander, 21" Gateway, 
MSIE 3.0+Icemat, Logitech UltraX Flat, XP Pro
Received on Wed Nov 7 20:30:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Nov 2007 - 20:51:04 MET