> > tzn. w ciągu 6 m-cy od dnia zakupu zgłosiłeś problem, jeżeli wcześniej
nie
> > zgłaszałeś
>
> Ma się 2 miesiące od wystąpienia problemu na poinformowanie sprzedawcy o
> tym problemie.
Art. 4. 1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny
w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia
niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa
się, że istniała ona w chwili wydania.
Czyli 8 m-cy łącznie na zgłoszenie problemu, po tym terminieto klient musi
udowodnić
że sprzęt był niesprawny
Art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed
upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z
umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy
wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
> to może się........
Co?
Udać się do sklepu po nowy towar.
R.
Received on Tue Nov 6 12:20:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 12:51:04 MET