Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Ela <ela_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 11:34:06 MET
Message-ID: <fgpihp$1u83$1@news2.ipartners.pl>

> > tzn. w ciągu 6 m-cy od dnia zakupu zgłosiłeś problem, jeżeli wcześniej
nie
> > zgłaszałeś
>
> Ma się 2 miesiące od wystąpienia problemu na poinformowanie sprzedawcy o
> tym problemie.

Art. 4. 1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny
w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia
niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa
się, że istniała ona w chwili wydania.

Czyli 8 m-cy łącznie na zgłoszenie problemu, po tym terminieto klient musi
udowodnić
 że sprzęt był niesprawny

Art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed
upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z
umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy
wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

> to może się........

Co?

Udać się do sklepu po nowy towar.

R.
Received on Tue Nov 6 12:20:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 12:51:04 MET