Użytkownik "Krzysztof Lebecki" <lebecki-hates-SPAM@ifpan.edu.pl> napisał w
wiadomości news:fbiue3$3fu$1@pippin.nask.net.pl...
> 1.. Czy się przejmować tymi błędami i nalegać na zwrot? Czy waszym zdaniem
> ona "nie jest w pełni sprawna"? A może ważne, że "na oko" wszystko działa?
> Tylko pytanie, jak długo, nie?
Bywa, że trzeba poustawiać w BIOSie timingi.
Bywa, że ten typ pamieci nie współpracuje z Twoją płytą główną.
Bywa, że pamięć się psuje i trafia na aukcję "nie sprawdzałem, ale jest
sprawna".
Ja bym użył jeszcze programu GoldMemory dla weryfikacji oraz sprawdził pamięć w
innym komputerze.
> 2.. Jeżeli będzie zwrot zaakceptowany przez sprzedającego, to jakie są
> zwyczaje w takim wypadku na allegro: ja płacę za przesyłkę do niego, prawda?
> A jaki potem komentarz? Bo gościu ma jak dotąd nieskazitelną opinię.
> Pozytyw, bo przyjął zwrot? Negatyw, bo towar był zły? Neutralny?
A tu już nie mam doświadczenia - ale uważam, że wysyłka zwrotna na mój koszt,
natomiast jeśli wymiana na inną to na jego.
Ale najpierw wszystko uzgodniłbym ze sprzedającym. W przypadku zadowolenia
ze współpracy komentarz pozytywny. Bo przecież wady towaru zawsze się mogą
zdarzyć. Natomiast jeśli towar przysłany byłby uszkodzony w widoczny sposób
(upalone styki itp) to byłbym skłonny dawać negatywa z pełnym opisem
sympatycznego
podejścia sprzedającego, jeśli wymienił na towar wolny od wad.
Pozdrawiam
Feromon
Received on Tue Sep 4 09:15:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Sep 2007 - 09:51:03 MET DST