Re: LCD a nizsza rozdzielczosc

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 12:48:22 MET DST
Message-ID: <f14hfb$mcm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

"jack" <shineme-wytnij@gazeta.pl> wrote in message
news:1ue8y68iwku9j.fjcbe5e9ph2g$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 29 Apr 2007 23:43:51 +0200, PAndy napisał(a):
>
>> "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote in message
>> news:1177875038.995294.290270@e65g2000hsc.googlegroups.com...
>>
>> nie, matryca zawsze pracuje w swojej natywnej rozdzielczosci
>
> Pracuje tak jak ja ustawimy :) W natywnej powinna ale mozna dać nizej
> i tez
> będzie pracować wiec powyższe stwierdzenie nie jest poprawnie
> sformułowane.
> Steronik karty graficznej pozwala natomiast przeskalowac obrac bądź
> wyświetlić go w odpowiednio mniejszej rozdzielczości zostawiają ciemne
> miejca wokół a obraz 800x600 powiedzmy na środku ale jest to średnio
> wygodne - ja uzywam skalowania podczas gry w niższej rozdzielczości.

nie, wszystko jest ok, matryca zawsze wyswietla swoja natywna
rozdzielczosc, skaler zas skaluje obraz na wejsciu do rozdzielczosci
matrycy - skalowanie moze byc tak w gore (powiekszanie) jak i w dol
(pomniejszanie)
Oczywiscie moze tez pracowac w trybie z ramkami tj wyswietlac obraz
pixel by pixel bez reskalowania obcinajac go (gdy jest wiekszy niz
rozmiar natywny matrycy) lub otaczajac ramka (gdy rozmiar wejsciowy jest
mniejszy niz rozmiar natywny matrycy)
Received on Mon Apr 30 12:50:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 30 Apr 2007 - 12:51:28 MET DST