Konrad Kosmowski ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Generalnie jak się uprze to zaproponuj mu możliwość zwrotu ale koszty
> przesyłki i zwrot Twojej prowizji niech poniesie on. Bo procesor jest
> sprawny. :) Obstawiam, że w przypadku tak fistaszkowego procesora to i
> tak te koszty będą większe niż jego wartość. :)
>
Jesli jest sprawny to zawsze moze zwrocic sie do serwisu Allegro, zeby
zrobilo porzadek z klientem. To od jego dobrej woli zalezy czy mu
pojdzie na reke czy nie - no i sama kultura tego czlowieka w
negocjacjach ma znaczenie czy warto wykazac dobra wole czy nie...
Pzdr, OMSON
P.S. Ja bym oddal kase jesli koles zgodzilby sie poniesc koszty wysylki etc.
-- Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie ma" - jest!Received on Sat Apr 14 21:35:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 14 Apr 2007 - 21:51:09 MET DST