Re: gwarancja

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 20:01:15 MET DST
Message-ID: <1176228075.090200.311010@y5g2000hsa.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On 10 Kwi, 17:27, "gremplina" <ptysiap...@poczta.onet.pl> wrote:
> witam w sklepie komputerowy w ktorym dostalam cennik wszedzie przy
> podzespolach pisze rękojmia zamiast gwarancja tylko przy monitorze
> gwarancja
> czym to sie rózni?
> dzieki za pomoc
> czy warto brac monitorsamsung sm 932b?
> inna opcja to benq fp91gp lub 93gx+
> dzieki

Tym, że rękojmi już nie ma (między konsumentem a przedsiębiorcą).
Kiedysiejsza rękojmia została w stosukach między przedsiębiorcami.
Konsument korzysta z ustawowe,j dwuletniej odpowiedzialności
sprzedawcy za wady produktu (bardzo ogólnie).
Gwarancja to umowa między konsumentem a sprzedawcą. Gwarancja musi być
na piśmie i być własnoręcznie podpisana przez sprzedawcę. Inaczej jej
NIE MA, niezależnie jak nazywa się to co dostałeś.
Received on Tue Apr 10 20:05:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Apr 2007 - 20:51:06 MET DST