Re: administrowanie w firmie

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 07:37:49 MET DST
Message-ID: <eucv1v$6p9$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>>
>>> Jak to wszystko robić aby nie lamac przepisow i spac spokojnie?
>>
>> Jest... Kodeks cywilny, ustawa o ochronie środowiska, przepisy BHP
>> i ustawa o ochronie praw autorskich.
>>
> Ktore mowia, ze tego nie mozna wyrzucac razem z zwyklymi smieciami.
> Natomiast nikt i nic nie mowi, co z tym robic:-)
>

Powinno to być opisane w dokumencie "Program Gospodarki Odpadami"
opracowanym dla firmy.
Jest już trochę firm zajmujących się odpadami.
Zużyte tonery, atramenty odbierają niektóre firmy dostarczające
materiały biurowe (czasem płacą za to parę zł).

-- 
Józef 
Received on Wed Mar 28 07:40:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Mar 2007 - 07:51:29 MET DST