Konrad Kosmowski wrote:
> ** wer wrote:
>
>>>> Akurat reklama nie jest źródłem informacji handlowej w rozumieniu
>>>> ustawy i niezgodność cech produktu z tymi z reklamy nie może być
>>>> podstawą do reklamacji z tytułu niezgodności z umową.
>
>>> Podstawa prawna?
>
>> Kup sobie płatki śniadaniowe i jak Cię nie rozkangurzą to idź do sądu.
>
> A ktoś obiecywał, że płatki się rozkangurzą?
>
> Poza tym nadal - podstawa prawna (dlaczego reklama ma prawo być
> niezgodna z rzeczywistymi cechami produktu)?
>
Nie ma prawa być w oczywisty sposób niezgodna z cechami produktu.
Jednakże nie musi wprost określać tych cech.
PS: to nie płatki się miały rozkangurzyć tylko ty po ich zjedzeniu (wg
reklamy) ;) - gdyby potraktować to jako ofertę handlową należałoby
zapewne zbadać jakie to substancje mutagenne czy halucynogenne miałyby
doprowadzić do rozkangurzenia człowieka ;)))
PS: oferta handlowa MUSI zawierać cenę. Reklama nie.
-- Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu 1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF Seagate Barracuda ST380021A 80GB, Western Digital Caviar WD2000JS 200GB Pioneer DVR-111L, ModeCom 350GTF, Creative Audigy SE + Creative HQ-1700Received on Wed Mar 28 01:40:11 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Mar 2007 - 01:51:21 MET DST