** PaPi wrote:
> Konkretny przypadek opisal Konrad Kosmowski i odpowiedz na tenze z
> federacji konsumentow.
Tzn. nie do końca tak - ja nie opisałem konkretnego przypadku tylko
odpowiedź na konkretne pytanie. Tak czy inaczej pytający ma prawo
zgłosić reklamację, sprzedawca ma prawo (i też obowiązek) reklamację
rozpatrzyć i odpowiedzieć na nią pisemnie.
Dalej jak sugeruje UOKiK (nie Federacja) w razie problemów należy
sprawę przekazać do nich i oni postarają się pomóc, ew. przejście na
drogę sądową.
>> Wracajac do lcd, prawie na pewno w warunkach gwarancji jest
>> napisane,
> Zrozum w koncu o czym mowa. Mowa nie o gwarancji, jaka jest umowa
> zawierana na dowolnych zasadach
Gwarancja nie jest też zawierana na dowolnych zasadach, to również
reguluje prawo.
> ale o odpowiedzialnosci sprzedawcy z tytulu niezgodnosci towaru z
> umowa.
No dokładnie.
> Odpowiedzialnosc taka nie jest dowolna a jednoznacznie okreslona w
> prawie.
+/- jednoznacznie, kwestią sporną jest czy to normalne aby nowy monitor
miał martwy piksel - dla mnie to nie jest normalne. Z prostego powodu -
taki monitor ma mniejszą wartość rynkową i to jest doskonały argument.
No ale od kwestii spornych jest tu orzeczenie sądu i szczerze mówiąc
jeżeli byłbym w podobnej sytuacji (aczkolwiek nigdy mi się nie
zdarzyło) to ciągnąłbym sprawę do końca.
-- + ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kKReceived on Tue Mar 27 15:35:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 15:51:28 MET DST