Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 12:42:11 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <6dd96$4608f4e7$57cf8def$17999@news.chello.pl>

> Oczywiście. Jeżeli na przykład sprzedawca przyjmie zamówienie
> na jakiś towar i go nie zrealizuje w danym terminie z jakiegoś
> powodu, a Ty w odwecie nazwiesz pracowników i właścicieli
> sklepu oszustami i kłamcami to obawiam się, że sąd nie podzieli
> mimo wszystko Twojej negatywnej opinii tylko uzna to za zniesła-
> wienie.

Jestes pewien ? Wygrales taka sprawe ?
Znieslawienie to sprawa z powodztwa cywilnego w jakiej bedziesz musial
udowodnic, ze pracownicy oszustami i klamcami w kontaktach z domniemanym
klientem nie byli.
W takiej sytuacji - gdy zamowienie zostalo przyjete a nie zrealizowane ma
prawo poczuc sie oszukany.

> Wolno Ci napisać, że Ci się sklep nie podoba. Wolno Ci opisać
> sytuację, która według Ciebie jest wątpliwa lub karygodna.
> Wolno Ci zanegować klasę sklepu lub kompetencje sprzedawców.
> Ale z opiniami i epitetami trzeba już bardzo uważać.

To nie kwestia prawa ile kultury osobistej.

Pozdrawiam
PaPi
Received on Tue Mar 27 12:45:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 12:51:27 MET DST