Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 09:37:45 MET DST
Message-ID: <942cd$4608c9af$57cf8def$11694@news.chello.pl>

> Jaką umową?

Umowa kupna-sprzedazy.

> W instrukcji do monitora wyraźnie zapisana powinna być przyna-
> leżność do określonej klasy. W efekcie sprzęt będzie jak naj-
> bardziej "zgodny z umową", bo spełnia wszystkie wymagania
> opisane w dokumentacji technicznej.

W instrukcji monitora moze byc nawet napisane, ze on nie dziala. Jesli nie
informuje Cie o tym sprzedawca jego problem.

>> Zadna dobra wola. Jak sprzedawca nic nie mowil o mozliwosci wystepowania
>> bad pixeli to zaniesc i domagac sie naprawy/wymiany/zwrotu pieniedzy.
>
> Sprzedawca nic nie musi mówić. Klient kupuje określony sprzęt
> o określonych cechach i musi je znać.

Oczywiscie. Cechy tak. Wystepowanie bad pixeli i innych wad nie jest cecha.
Jesli nie powiedzial o tym sprzedawca to znaczy, ze klient ma prawo domagac
sie naprawy/wymiany/oddania pieniedzy.

Pozdrawiam
PaPi
Received on Tue Mar 27 09:40:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 09:51:23 MET DST