> Jaką umową?
Umowa kupna-sprzedazy.
> W instrukcji do monitora wyraźnie zapisana powinna być przyna-
> leżność do określonej klasy. W efekcie sprzęt będzie jak naj-
> bardziej "zgodny z umową", bo spełnia wszystkie wymagania
> opisane w dokumentacji technicznej.
W instrukcji monitora moze byc nawet napisane, ze on nie dziala. Jesli nie
informuje Cie o tym sprzedawca jego problem.
>> Zadna dobra wola. Jak sprzedawca nic nie mowil o mozliwosci wystepowania
>> bad pixeli to zaniesc i domagac sie naprawy/wymiany/zwrotu pieniedzy.
>
> Sprzedawca nic nie musi mówić. Klient kupuje określony sprzęt
> o określonych cechach i musi je znać.
Oczywiscie. Cechy tak. Wystepowanie bad pixeli i innych wad nie jest cecha.
Jesli nie powiedzial o tym sprzedawca to znaczy, ze klient ma prawo domagac
sie naprawy/wymiany/oddania pieniedzy.
Pozdrawiam
PaPi
Received on Tue Mar 27 09:40:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 09:51:23 MET DST