Re: Laptop z USA a gwarancja

Autor: Onufry Zagłoba <zagloba_at_maupa@os.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 18:59:20 MET
Message-ID: <etmj36$lgh$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
news:etmi1i$4dk$1@news.onet.pl...
>
> I co do awantur - wystarcza jedne email z opisem sytuacji i gnorancja
> serwisu w Polsce wyslany pod wlasciwy adres w centrali US lub JPN by
> natychmiast Polski oddzial zostal przywrocony do pionu i zaczal
> zachowywac sie dokladnie w taki sam sposob jak w cywilizowanym swiecie -
> wielokrotnie przecwiczone...

Sam piszesz, że uznanie takiej gwarancji nie jest standardem. I jak nie masz
woli walki to możesz niestety zostać z niesprawnym sprzętem. A nie
zapominaj, że nie każdy potrafi się użerać z serwisem i to dodatkowo po
angielsku.

Tak czy siak autor wątku dowiedział się co chciał ;-)

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba
>
Received on Mon Mar 19 19:00:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Mar 2007 - 19:51:12 MET