Radosław Sokół nastukał(a):
>> Choć nie podoba mi się "Dla firm 1 rok gwarancji" w HP
>> :(
>
> Bo pewnie rozszerzona gwarancja jest płatna. A HP na pewno
> chce zarobić (ich praktyki pogwarancyjne w tym zakresie są
> dobrze znane), a po drugie nie dziwię im się: o ile domowy
> użytkownik zazwyczaj na wymarzonego notebooka chucha i dmu-
> cha, to firmowe komputery przenośne mają cieżki żywot.
> Długotrwała praca, nieprawidłowe zasilanie i chłodzenie,
> dużo przenoszenia, brak delikatności, uderzenia, wstrząsy
> w transporcie. Jak w ubezpieczeniach: ryzyko rośnie, to i
> koszt ubezpieczenia rośnie.
Powód jest prosty. W PL konsument chroniony jest przez 2 lata przez coś co
wcześniej nazywało się rękojmią, a teraz jest to "niezgodność towaru z
umową". Firm jako klientów to nie dotyczy, więc skoro nie muszą...
-- .. ___________ / /\ - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie... /GG#3753675/ | ...też siadasz na desce bezpośrednio? /__________/--/ A64 * K8N4-E * 1GB * 1TB * A2ZS * 73GT 0.5/1.4GHz * TT Soprano * 19" MVAReceived on Sun Mar 18 02:40:12 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Mar 2007 - 02:51:13 MET