Toshiba Satellite A30 - Product Recovery

Autor: McP <mcpWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 01:07:59 MET
Message-ID: <6340.000001a0.45f88e5e@newsgate.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Witam.
Posiadam laptopa jak w tytule. Niestety ostatnio zauważyłem pewien feler.
Producent dostarczając mi dwie płyty Product Recovery (z systemem Win XP Home)
pomylił zawartości drugiej z płyt. Płyta jest prawidłowo opisana jako
zawierająca system dla A-30 lecz zawiera plik z obrazem dla zupełnie innego
laptopa. W związku z tym mam pytanie i prośbę. Czy, jeśli ktoś posiada drugą
płytę Product Recovery, to czy mógłby, oczywiście odpłatnie wykonać jej kopię i
mi podesłać? Byłbym niezmiernie wdzięczny. Jestem w trochę głupiej sytuacji
posiadając legalny system, którego nie mogę zainstalować z powodu niedbalstwa
producenta. Zwróciłem się z tym problemem do dystrybutora. W odpowiedzi kazali
mi dostarczyć fakturę zakupu. Faktura już nie istnieje bo kupowałem go kilka lat
temu więc oficjalną ścieżkę mam ugotowaną :/

Pozdrawiam,
McP

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Received on Thu Mar 15 01:10:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 15 Mar 2007 - 01:51:09 MET