Użytkownik " Gil" <gilboa1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:espqjc$rop$1@inews.gazeta.pl...
> PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):
>
>
> Np Dell ma zero reklamacji z notebooków z fabryki co jest budowana pod
> Łodzią.
> A serio to opis "mamy ich w firmie kilka - około 10 (w podobnym wieku -
> 2,3-3
> lata) i we wszystkich oprócz mojego było już coś robione" brzmi
> tragicznie.
> To też jest dowód, że prywatny notebook dłużej wytrzymuje. Prawdopodobnie
> część "tzw. awari biurowych" łatwo się da naprawić.
> Ponieważ byłeś bardzo aktywny w radach co do kupna notebooków to może
> jakies
> wnioski z tego wyciągniesz. Najważniejsze, że będzie w archiwum do
> przeczytania.
>
Dla uściślenia - te 10 sztuk nx7010 jest używanych przez administratorów
systemowych/bazodanowych, ludzi którzy ten sprzęt raczej szanują (choćby z
powodu opcji na tani wykup po okresie amortyzacji). Nie miały miejsca żadne
"awarie biurowe" typu "pani Krysia załała kawą" - ale sprzęty są
eksploatowane dosyć intensywnie - codzienne wożenie ze sobą praca/dom,
delegacje itd. Te sprzęty faktycznie padły - np. teraz trzech moich kumpli
jeździ z kartami sieciowymi na PCMCIA, a jeden przez pewien czas jak nie
mógł fizycznie oddać go do serwisu to używał nawet rozdzielacza z USB na
PCMCIA, a dopiero w takie USB miał kartę sieciową wpiętą, bo padła mu i
karta i wszystkie porty USB.
Sam zresztą teraz będę kupował nowego notka i raczej z bólem serca (czy
bardziej portfela) sięgnę do oferty Della: D620/820.
Pozdrawiam,
Trolu
Received on Fri Mar 9 13:05:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 09 Mar 2007 - 13:51:09 MET