Kupiłem siostrze nowego IBM R60, Pan w sklepie polecił od razu zrobienie
full recovera (co wydało mi się nieco podejrzane - pierwszy raz spotykam się
z takim zaleceniem przy kupnie notka), no ale dobra. Wpadłem na chatę
zrobiłem recovera no i zabrałem się za instalację Office 2000, potem restart
i niebieski ekran z błędem stopu. Postanowiłem zrobić update z netu i
faktycznie jakiś "critical update" był. Powgrywałem wszystko co trzeba i
oddałem komp siostrze ale znowu mam go z powrotem, od czasu do czasu są
niebieskie ekrany przy zamykaniu/restarcie notka. W takim razie pytanie z
czym może być problem? Mam teraz notka ale jak to zwykle bywa nie mogę go
zmusić do tego błędu. Czym go pomęczyć? (PC Doctor poszedł OK).
Wolałbym się upewnić co jest grane zanim pójde do serwisu (z nowym kompem
ehhh).
Czy Winda tworzy jakiś rejestr "błędów stopu" bo nawet nie znam szczegółów
komunikatu.
-- MariuszReceived on Mon Mar 5 22:30:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 05 Mar 2007 - 22:51:04 MET