PaPi napisał(a):
> Widzialem.
> Jesli nawet interpretacja WG-owego prawnika jest sluszna, to i tak w ciagu 8
> miesiecy od zakupu lepiej skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa.
> Dlatego, ze :
> 1. Sprzedawca ma okreslony czas na naprawe/wymiane.
Poproszę podstawę prawną, która wyraźnie definiuje "określony czas" :))))
Ja jak byk widzę "w rozsądnym czasie" co można interpretować jako 11
sekund, 15 minut, 5 lat lub 1,5 wieku
Ustawa NIE DEFINIUJE PRECYZYJNIE czasu doprowadzenia do stanu zgodności z
umową
> 2. Istnieje mozliwosc na zwrot gotowki / wymiane towaru. Nie pamietam takiego
> zapisu z umow gwarancyjnych.
Było. Po czterokrotnej naprawie następował zwrot gotówki
> 3. Sprzedawca nie odesle mnie do serwisu na wyspach owczych.
Bo?
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Wed Feb 28 20:05:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Feb 2007 - 20:51:20 MET