Witam!
Zamierzam kupić zestaw do biura (typowe prace, jednak edycja wielu
dokumentów jednocześnie i praca z aplikacją do obsługi finansowej
firmy). Niestety ostatnio wypadłem z komputerowego obiegu i nie
orientuje się jaki zestaw mógłby być najbardziej odpowiedni. Skleciłem
coś takiego:
1. Procesor
Intel Celeron D347 3.06 GHz BOX (LGA775) 64-bit
zawiera: wentylator procesora
197.00
2. Płyta główna
Gigabyte VM900M Via P4M900 bulk
zawiera: karta graficzna, karta muzyczna, karta sieciowa
212.00
3. Pamięć RAM
Corsair Value Select DDR2 512MB 533MHz
146.00
4. Dysk twardy
IDE/SATA WD Caviar SE 200 GB 8MB cache, ATA/100
266.00
5. Obudowa
Chieftec CS-01B-B - 300W
280.00
6. Napędy optyczne
NEC DVD+/-RW AD-7173A LabelFlash bulk black (gwar. 24 mies.) 132.00
7. Klawiatura
Labtec Standard Keyboard Plus black
22.00
8. Myszy
Logitech Optical Wheel Mouse OEM (M-UV96) black
34.00
9. System operacyjny
Microsoft Windows XP Home PL SP2b OEM + voucher na Windows Vista (1`pak)
330.00
Razem brutto: 1619.00
Dysk prawdopodobnie wymienię na mój stary Seagate 40GB. Proszę o
ewentualne uwagi i jakieś sugestie :)
-- Pozdrawiam, FiLiPReceived on Wed Feb 28 03:35:16 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Feb 2007 - 03:51:24 MET