Re: Buczący dysk

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 23:12:25 MET
Message-ID: <ert1ka$nhs$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:ers4de$6mq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam dysk Samsung HD160JJ. Wszystko pięknie nie słychać pracy głowic, nie
> grzeje się, jest szybki badów nie ma.. ale.. OKROPNIE BUCZY!
> Wprawia w drgania całe biurko! Mam już tego dosc. Robiłem już patent z
> kładzeniem na gumie - drgania przechodzą. wieszanie na gumkach jest ok,
> ale widze jak sam w sobie dysk wibruje (na gumkach to widać).
> Nie chce z kolei wydawać 150zł z powodu ze mój dysk buczy. nie chce tez
> go przegrzać pakując go w styropianowe pudło.
>

A jesli dysk wyjmiesz z obudowy to buczenie w dalszym ciagu wystepuje? Bo
nie bardzo rozumiem, czy to dysk ma wibracje, ktore przekazuje do obudowy,
czy dysk buczy sam w sobie?
Jesli wibruje obudowa, to zostaje albo wygluszyc dysk metodami kolegow, albo
znalezc zrodlo buczenia (czyli ten luzny fragment obudowy, ktory wpada w
rezonans) i go docisnac jakas guma :)

>
> Na gwarancji go nie chca bo buczenie nie jest.. wadą. Ja już nie wiem,
> zaczynam odchodzić od zmysłów bo buczenie słychać w sąsiednim pokoju.

Inaczej - jesli dysk jest glosny, to nie moga odmowic ci przyjecia
gwarancji. Kazdy dysk ma swoje normy, w tym rowniez normy na halas. Juz mi
sie zdarzylo oddac zbyt glosny dysk i dostac zamiane na nowy. Jesli
sprzedawca nie chce uznac, masz prawo zazadac pisemnej odmowy reklamacji i z
tym walczyc potem metodami prawnymi.
Inaczej, jesli to jednak nie dysk jest glosny, tylko obudowa.. Wtedy
rzeczywiscie nie widze podstaw do reklamacji.

Pozdrawiam
Michal
Received on Sun Feb 25 23:15:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 Feb 2007 - 23:51:22 MET