Re: Czytnik linii papilarnych w Lenovo 3000 N100 - zrypał się.

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 07:37:04 MET
Message-ID: <erm2au$8d5$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response

>> a nie mozna go wylaczyc i logowac sie zwyklym haslem zanim lapek
>> trafi do
>> serwisu?
>
> mozna
>

Najlepiej ściągnąć najnowsze oprogramowanie czytnika.
Miałem problemy z czytnikiem w T42 (ale to ThinkPad a nie Lenovo).
Po uaktualnieniu oprogramowania praktycznie bez problemów. Jeżeli
dobrze pamiętam, to był uaktualniany firmware czytnika.
Poza tym przynajmniej do ThinkPadów bardzo dobrze działa uaktualnianie
oprogramowania ze strony Lenovo. Działa podobnie jak Windows Update.
Rownież uaktualnienia BIOS, firmware.
Osobiście uważam, że rozwiązanie z czytnikiem linii papilarnych jest
super.
U mnie np. prawy wskazujący to normalny użytkownik, lewy wskazujący to
administrator, prawy mały to... Bez wpisywania nazw, haseł.
Poza tym opisane objawy są trochę dziwne. Może uszkodzenoie fizyczne,
albo źle wczytane odciski. U mnie było tak, że albo rozpoznał (zielony
ptaszek), albo nie (czerwony X). Na starym oprogramowaniu - częściej
czerwony X.

-- 
Józef 
Received on Fri Feb 23 07:40:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 23 Feb 2007 - 07:51:20 MET