Witam!
Po raz trzeci nawalił mi pilot na kabelku do zestawu 5.1 Creativa -
właśnie p 5800.
Creative, co się chwali, bardzo się okazał porządną firmą - wszystko
załatwiłem przez maila. Fakt - było to w ramach gwarancji. Denerwuje
mnie tylko, że nadesłany pilot znowu padnie po ok. 10 miesiącach, a
wtedy pozostanę na lodzie z zestawem niezdatnym do użytku. Wiadomo mi,
z licznych informacji na googlach, że ten zestaw ma zwyczajnie wadę
fabryczną. Czy jeśli za parę miesięcy znowu padnie mi pilot, to mam
jakieś szanse na wymianę? Naprawę? Przez Creativa? Czy sam sobie będę
musiał zreperować? Pytanie o podobnej treści zadałem w serwisie
Creativa - odpowiedzieli mi mailem z reklamami swoich wyrobów...
Ktoś już stanął przed podobnym problemem? Może, jak będzie wkurzona
grupa posiadaczy ww zestawu, to coś wskóramy razem?
Pozdrawiam - JanuszWo
-- gdy piszesz na priva - popraw adresReceived on Mon Feb 19 23:25:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Feb 2007 - 23:51:18 MET