[Sz-n] Sklep Shift i reklamacja

Autor: Grzech <e-mail_at_e-mail.com>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 13:28:16 MET
Message-ID: <erc55t$et6$1@news.onet.pl>

Witam grupę!

Mam pytanie dotyczące działalności sklepu SHIFT przy ul. Krzywoustego w
Szczecinie, z częściami komputerowymi. Czy ktoś wie, jak przebiegają u nich
procedury reklamacyjne ? Są lepsi, gorsi od konkurencji ? Robią jakieś
problemy ?

Piszę, bo właśnie mam przyjemność 2-gi miesiąc grać sobie z nimi w kulki -
to znaczy oni sobie grają ze mną ... Reklamowałem kartę graficzną - już 2x
odebrałem ją w takim stanie, jak oddałem. Teraz oddałem ją 3ci raz i po raz
kolejny sprzedawca, mimo obiecanek, że zadzwoni, milczy. Ponad to subiekt
pokrętnie informuje mnie o przebiegu reklamacji, zamiast rzeczowo załatwić
sprawę. Właściwie to chyba wybiorę się do Federacji Konsumentów i skończę te
zabawy, bo mnie irytują. Chciałem tylko zapytać, czy miał ktoś może podobne
doświadczenia z nimi, czy to może standard dla wszystkich "firemek"
zajmujących się komputerami ?

Pozdrawiam!
Received on Mon Feb 19 13:30:12 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Feb 2007 - 13:51:15 MET