On Mon, 12 Feb 2007 14:45:24 +0100, "Carpiediem"
<terrasano@poczta.onet.pl> wrote:
>witam
>
>mam nastepujacy problem: podczas proby druku pojawia mi sie nastepujacy
>komunikat:
>
>" Używany zbiornik z atramentem jest pełny. Anuluj drukowanie i wyłącz
>drukarkę, a następnie włącz ją ponownie."
>
>stosuje sie do instrukcji ale nie daje to rezultatów. Odinstalowałem i
>zainstalowalem kilka razy drukarke ale problem nie znika - nie mam pojceia w
>czym moze byc problem....
>
>
>pozdrawiam
>
>dariusz mamczura
>carpiediem
>
czek diz aut:
http://www.fixyourownprinter.com/forums/inkjet/21129
U mnie w pracy pomogło.
Received on Tue Feb 13 09:00:14 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Feb 2007 - 09:51:16 MET