Dnia 11-02-2007 o 10:38:50 Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl>
napisał(a):
> "Bogdan Konik" <bokonik@wp.pl> wrote in message
> news:op.tnj1mfzbrj1xj5@111-6a7af9fa78c...
>> Witajcie !
>>
>> Mam kłopot z wydrukiem w kolorze, kupiłem nowy tusz nr 26, włozyłem w
>> port, a tu nic..!? okazało się, że port koloru padł, nie mam pojęcia czy
>> wysiadło połączenie (taśma z przewodami) czy też sterowanie
>> (elektronika w
>> środku )więc zacząłem się do tego dziada dobierać, przód puścił, ale tył
>> nie...chyba należy zdjąc pokrywę ze skanerem ...!?
>>
>
> A co to jest port koloru? jesli dobrze rozumuje, mowisz o miejscu w
> koszu,
> przeznaczonym na tusz kolorowy, tak?
tak, chodzi o ten kosz, gdzie siedzi kolor..
>>
>
> Moze tusz jest po prostu zly? Zdarzaja sie takie rzeczy szczegolnie jesli
> tusz nie jest oryginalem tylko zamiennikiem... Sprobuj wlozyc stary tusz
> (zuzyty) i sprawdz efekty
>
>> niestety zarówno stary jak i nowy w swoim koszu nie działają, w
>> sąsiednim (czarnym) tak , ale w swoim nie, zero...
>
> Najpierw wyklucz problemy z samym pojemnikiem (moze przetestuj go u kogos
> innego), bo to sa najczestsze przyczyny takich problemow w drukarkach
> atramentowych...
>
> Pozdrawiam
> Michal
Sądze, że to problem drukarki, tusz nie dostaje sygnału do działania,
gdzieś po drodze jest przerwa...no i program sterujący wydrukiem za kazdym
razem po wyłączeniu kompa gubi ten tusz, tak jakby nie był
zainstalowany...więc kazdorazowo muszę go instalować i tak wkoło
Macieju....
pozdrawiam:
Bogdan
-- Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/Received on Sun Feb 11 22:55:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Feb 2007 - 23:51:11 MET