Re: p³yta

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 16:08:07 MET
Message-ID: <Xns98D3A4238D5CEmbien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> Ale jak p³yta jest na gwarancji, to po co ma wydawaæ kasê na miernik?
> Niech odda do sklepu i niech tam sprawdz±. :) Przecie¿ od czego¶ tam
> maj± serwis.

            Fajne podejscie, nie ma co. Zycze Ci bys sam mial kiedys sklep/serwis
komputerowy i takich klientow. Przeciez jesli klient odda sama plyte, a
nawet caly komputer to serwis moze do us*j smierci szukac problemu, bo on
w opisanej (hipotetycznej) sytuacji tkwi w instalacji elektrycznej w
miejscu podlaczenia komputera. Akurat jestem z tej samej strony barykady
co Ty (wiec ewentualne uwagi o stronniczosci wlascicieli sklepow mozesz
sobie darowac), ale byloby w PL o wiele milej zyc jesli nie traktowaloby
sie drugiej strony jak wroga, frajera do wyrolowania, zniszczenia itp. -
niezaleznie od aktualnie zajmowanej strony i dziedziny zycia - to samo
dotyczy stosunkow konsument-sklep, polityki itp przejawy polskiego
piekielka. No ale to juz OT wiec koncze...

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien 
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl
#GG: 351722 #ICQ: 101413938 
JID: mbien@jabberpl.org
Received on Sat Feb 10 16:20:09 2007

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 10 Feb 2007 - 16:51:09 MET