Dnia Sun, 4 Feb 2007 14:36:17 +0100, qwerty napisał(a):
>> Naped jest jeszcze na gwarancji, ale byc moze wina lezy gdzies po naszej
>> stronie - nie chcialbym serwisu (no i siebie - musialbym zaniesc;) ) na darmo
>> fatygowac.
>>
> To wezwij UPS, jak nie chce ci się jechać do serwisu.
BTW pół roku temu analizowałem warunki ichniej gwarancji i chyba inaczej
niż wzywając kuriera napędu oddać się nie da. Czy coś się tutaj
zmieniło?
-- | Damian Karwot | AsRock 939Dual-VSTA +Athlon64-X2 3800+ @2,4 GHz | | 2 GB RAM KingMax PC3200 +Samsung SyncMaster 755DF +WD80GB | | Toshiba SD-M1712 +NEC ND-3500AG +Tagan 330W +APC SmartUPS 700 | | MSI GeForce 7800GS 450/1440 JabberID: madman(at)jabber.aster.pl |Received on Sun Feb 4 15:00:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 04 Feb 2007 - 15:51:02 MET