chiroproktolog napisał(a):
> Slawek wrote:
>
>> tędy droga:) Raczej trzeba tępić i nagłaśniać skandaliczne zachowanie
>> takich serwisów jak Acer
>
> Może masz rację - proszę o konkrety skandalicznego
> zachowania....adresy/kontakty/hasła/odzewy/itp - należy ostrzegać innych...
Pisałem już konkretny moj przykład z Acerem na tej grupie.
Streszczając.
Laptop zakupiony 31.08.2006
Około 11 listopada zdycha, nie uruchamia się, jeśli już się uruchomi to
mocniejsze puknięcie w klawisz nawet wyłącza go, zacina się napęd DVD,
obudowa to prawie się sama rozkręca i kilka jeszcze drobiazgów.
Lap idzie do serwisu i spędza tam miesiąc.
Po drodze, technik nie stwierdza usterki, później znajduje kilka
(oczywiście po reprymendzie na infolinii) Proponują mi założenie
blutootha ale później się okazuje, ze go nie mają i trzeba czekać, nie
wysyłają na niego oferty która jest niezbędna formalnie, po
przypomnieniu wysyłają ale błędną, później poprawną, ciągle zbywają, że
już gotowy i juz odsyłają ale w miedzy czasie potrafią sami sobie
zaprzeczyć. Dla jednych już jest wysłany, dla kolejnego konsultanta
nawet jeszcze nie jest zrobiony, dla jeszcze innego jest w stanie
pośrednim między zrobiony a wysłany:) Konsultant jak mu się zadaje
pytanie, ze może coś konkretnie by powiedział rzuca słuchawką (a
naprawdę nie byłem chamski tylko dociekliwy) Jedna z konsultantek
zaczeła na mnie wrzeszczeć że mam czekać cierpliwie i nie marudzić:)
Ciekawostka, przychodzi po tym miesiącu laptop i chcę zapłacić za tego
bluta a kurier nie bierze ode mnie kasy bo nigdzie nie napisali że mam
płacić. Po jakiś 3 tygodniach puka do mnie, ze jednak trzeba zapłacić
ale oni zapomnieli o tym napisać.
Mija miesiąc laptop zdycha. Perspektywa kolejnego szarpania się z
Acerem. Nie na moje siły. Uderzam do przedstawicielstwa handlowego,
piszę maila, odbierają aż dwie osoby odpowiedzialne za marketing i
klienta w tej śmiesznej firmie ale zero odpowiedzi. Co śmieszne jedna z
tych osób, pewna Pani często i szumnie się wypowiada w różnych mediach
jak to Acer zdobywa rynek dbałością o klienta i wysoką jakością
towarów:) Jaka dbałość o klienta to już wielu się przekonało. Jaka
jakość sprzętu? ... Nawet nie ma co komentować:) Taka dobra jak chińskie
zupki pożywne i smaczne (te z torebki oczywiście:)).
Chyba wystarczająco konkretny przykład co?:)
>
> Nie mam żadnego sprzętu z w/w firmy - pywatnie korzystam z HP i IBM -
> proponuję Ci zakup 3 sztuk używanego notebooka firmy IBM z
> przyszłościowym zastosowaniem jako tytanowy nagrobek - jeżeli upierasz
> się na zakup nagrobka w firmie Acer informuję, że nie mam nic
> "naprzeciwko" ale twoje w/w wymagania są nieco dziwne (jeżeli jesteś
> kobietą to faktycznie masz rację i powinnaś sobie kupić buty - najlepiej
> trzy pary z firmy CCC)
>
Nie wiem co palisz ale to nie jest dobry towar:) Nie jestem kobietą to
raz, pisałem w poście wyraźnie, ze moja dziewczyna zmienia sprzęt, chce
tyle wydać a ja jej mam pomóc w wyborze. Takie ma wymagania i jakoś mi
się one dziwne nie wydają:)
Acera wykluczyłem od razu o czym napisałem a dlaczego to juz chyba pisać
nie muszę. A nagrobek dla nich? A ch im w d:) Ja po prostu już jak się
przemęczę z tym co mam to nawet skarpetek firmy acer nie kupię:)
A co do butów to raczej zimą i ja i ona nosimy glany (oczywiście nie po
domu i nie do lóżka) więc CCC odpada:)
pozdro
Sławek
Received on Sat Feb 3 01:10:19 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 03 Feb 2007 - 01:51:02 MET