"Adramelech" Xns98CAC7DC36BCadresutuniema@127.0.0.1
> Jeszcze w życiu nie sprzedał się żaden towar, w ilości większej niż
> kilkadziesiąt sztuk, w którym nie trafił by się choć jeden wadliwy
> egzemplarz. A przy marżach na poziomie 2-3 procent wymiana klientowi
> na nowy lub zwrot pieniędzy naprawdę mocno uderzą w sklep.
> Na szczęscie jeszcze nie trafił się ani jeden klient upierający się na
> wymiane na nowy.
I reperowałem lutownicą wadliwe CPU... ;)
Trzeba marże ustawić nie na 2-3 procenty, ale na 20-30. :)
No i wadliwe urządzenia (czy produkty) odsyłać do producenta
lub dystrybutora, który odeśle je do producenta.
Weźmy taką nagrywarkę -- kosztuje w ProLine 115 złotych.
Twoim zdaniem sprzedawca kupuje ją za 112 złotyc? :)
Jeśli tak -- to mi go po prostu żal, bo przewoźnik weźmie
za ostarczenie tejśce nagrywarki ze 25 złotych, czyli
10/dziesięć razy więcej :) niż ów sprzedawca zarobi.
Ale ProLine sprzedaje także hurtowo. :)
I wg Ciebie za ile wówczas sprzedaje? Za 114 złotych?
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Thu Feb 1 23:20:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Feb 2007 - 23:51:01 MET