Re: Gwarancja jest a sklepu nie ma :/

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 19:44:31 MET DST
Message-ID: <ee47ai$i3g$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Bartek zapodał(a):

> Witam
> Mam dysk na gwarancji (całkiem nowy Maxtor 200GB) dysk sie psuje, znikaja
> dane i ciagle zamula. Kupiłem go niecały rok temu w Age Computer we
> wrocławiu, sklep zamknieto, co moge teraz zrobic? Mam gwarancjie, na
> stronie maxtora nic nie moge znalezc.
> Pozdrawiam

Będzie problem, raczej popłuczyny po Age nie pomogą Ci. Spróbuj przejść
się po serwisach np. Arest, K2 i zapytać, ile będą chcieli za oddanie do serwisu
(i tak wysyłają co kilka dni stadko dysków, to nie problem dla nich jeszcze jeden
oddać, jak do tego mogą zarobić).

-- 
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,
serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam... 
Received on Mon Sep 11 19:45:05 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Sep 2006 - 19:51:14 MET DST