Bartek zapodał(a):
> Witam
> Mam dysk na gwarancji (całkiem nowy Maxtor 200GB) dysk sie psuje, znikaja
> dane i ciagle zamula. Kupiłem go niecały rok temu w Age Computer we
> wrocławiu, sklep zamknieto, co moge teraz zrobic? Mam gwarancjie, na
> stronie maxtora nic nie moge znalezc.
> Pozdrawiam
Będzie problem, raczej popłuczyny po Age nie pomogą Ci. Spróbuj przejść
się po serwisach np. Arest, K2 i zapytać, ile będą chcieli za oddanie do serwisu
(i tak wysyłają co kilka dni stadko dysków, to nie problem dla nich jeszcze jeden
oddać, jak do tego mogą zarobić).
-- Dominik Siedlak (bachus) Na serwerze bachus - login taki mam, serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...Received on Mon Sep 11 19:45:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Sep 2006 - 19:51:14 MET DST