Mariusz Kruk napisał(a):
> 256x192 nazywasz śmieszną rozdzielczością? W porównaniu z tymi
Cała konkurencja miała coś w okolicy 320x200 (choć z
podobną organizacją atrybutów). Niektóre miały i
640x200 (a to już w zasadzie standard półprofesjonaly
wtedy był).
Niższe tryby u konkurencji (160x100/160x200) były
wykorzystywane głównie do gier i dawały w sumie
większe możliwości, niż poklatkowane atrybutami
256x192 Spectruma.
>> Trwałość
>> mała.
>
> Etam.
Przetwornica napięcia w pierwszych modelach, klawiatura,
zwarcia szyny krawędziowej... ;)
>> No i sam edytor tego BASICa też nie był najlepszy
>> (choć istniały i gorsze).
>
> Kwestia przyzwyczajenia.
Tak. Sam programy na C64 pisałem często w emulatorze
Spektrusia, bo była grafika i dźwięk bez problemów.
Ale edytor ekranowy Commodore był wygodniejszy.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Fri Sep 8 11:30:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Sep 2006 - 11:51:08 MET DST