Re: grafika na AGP i system operacyjny, a wydajność

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 12:30:16 MET DST
Message-ID: <eb74o8$qes$1@sunflower.man.poznan.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:eb7293$lh5$1@atena.e-wro.net...
> Bzdety. Nie wierz.

A inna struktura jądra systemu, bibliotek obsługujących gniazdo, itp.?
Oczywiście może być tak, że Win98 po prostu mulił, ze względu na jakiś
program (jak: anty-wir, firewall).

> Ostatnie wersje 3dsmarka nie działają już pod Win98/Me.

Testowałem do 3DMark2003, dalej nie, bo i tak było wolno w tescie, a
wymagania rosną.

> Teraz to już bez znaczenia bo nowe gry nie działają już pod Win98/Me

To w zasadzie zamyka dywagacje na ten temat, ale jeszcze dodam jedno pytanie
mające też niebagatelny wpływ na wydajność grafiki (przynajmniej w wielu
wypadkach), a mianowice jak jest z obciążeniem systemu i procesora
porównując te systemy?
Received on Mon Aug 7 12:35:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Aug 2006 - 12:51:05 MET DST