Witam!
Kupiłem sobie 5 dni temu monitor LCD Samsung 740N Black/pivot
w sklepie internetowym Arest.
Po podpięciu go i uruchomieniu systemu zauważyłem, że w lewym górnym
rogu jeden subpiksel świeci na czerwono. Poszukałem trochę na necie
i znalazłem, że dopóki nie będzie 5 "martwych" subpikseli, to nie
przysługuje mi reklamacja.
Natomiast sklep internetowy gwarantuje, że w przypadku wystąpienia
awarii w ciągu 5 dni od daty zakupu wymieni mi sprzęt na nowy.
Jak radzicie, reklamować czy nie? Jakie mam szanse na wymianę
monitora? Czy ktoś miał podobną sytuację i jak ją rozwiązał?
Pozdrawiam, argothiel
Received on Mon Apr 24 16:05:12 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Apr 2006 - 16:51:17 MET DST