Re: Benq 1655 - gniot gniot gniot

Autor: Noodles <noodles_at_elsat.net.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 01:08:58 MET DST
Message-ID: <e26fug$9pv$1@news.elsat.net.pl>

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97AA752D6CAE7mbien@127.0.0.1...
> Noodles <noodles@elsat.net.pl> wrote:

> Wdepnal w to
> szambo rekalamujac w trybie gwarancyjnym, a nie zgodnosci z umowa
> bezposrednio u sprzedawcy.

Kilkanascie dni temu reklamowałem monitor LCD Samsunga u sprzedawcy
(MediaMarkt) z tytułu niezgodności z umową. Dlatego u sprzedawcy bo raz
że mam do niego blizej niz do serwisu a dwa że po cichu liczyłem że "a nuż
od
ręki wymienią na nowy i nie trzeba będzie czekac na naprawę". Dlatego
oddałem
w MM cały komplet w pudle razem z gwarancją. I co zrobił serwis MM ?
Oddał monitor do serwisu Samsunga do NAPRAWY GWARANCYJNEJ.
Zapytałem co by było gdybym oddał im monitor bez gwarancji bo przecież MM
nie jest gwarantem ? Odpowiedzieli że ne przyjęli by go do naprawy. Gdy
zdumienie opadło i przyszła chęć wyjaśniania kto ma rację zobaczyłem że za
mną
stoi kolejka zniecierpliwionych klientów. Machnąłem ręką na kłótnie. Oni
wiedzą
swoje.
Received on Thu Apr 20 01:10:09 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 20 Apr 2006 - 01:51:16 MET DST