Re: Support w HP

Autor: macminer <macminer-notforsale_at_polbox.com>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 23:49:20 MET DST
Message-ID: <e23mvs$cin$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Grzegorz Nowak wrote:
> Witam,
> Wie ktos moze, jak skontaktowac sie z supportem HP? Na stronie nie ma
> zadnych maili ani telefonow, jest jedynie modul do zadawania pytan, ktoy
> pieprzy mnie bez przerwy "The service you are trying to access is
> currently unavailable (...)". Nie mam juz do nich sily, wiecej nic od
> nich nie kupie ;(
>

Ich moduł do zadawania pytań to nowoczesna wyrocznia pytyjska. Nawet gdy
działa, nie służy do tego, żeby odpowiedzieć na pytanie, ale, by
wprowadzić pytającego w stan oszołomienia zmieszanego z zakłopotaniem.
Pamiętam, że parę lat temu rozmawiałem sobie z ich "supportem" (tzn. z
automatem) i w miarę uzyskiwania kolejnych odpowiedzi coraz bardziej
traciłem wiarę w tzw. sztuczną inteligencję. Każda odpowiedź była - na
swój sposób - logiczna, tyle że ani na krok nie zbliżała mnie do
rozwiązania problemu.

Na pocieszenie dodam, że gdy w końcu odnalazłem telefon i dodzwoniłem
się do żywego supportu, uzyskałem odpowiedź jakże konkretną i
zdecydowaną (chodziło o naprawę skanera, który padł niemal natychmiast
po upływie gwarancji): "HP nie naprawia skanerów. Możemy Panu zaoferować
nowy egzemplarz w cenie 90% detalicznej."

-- 
macminer
Received on Tue Apr 18 23:55:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Apr 2006 - 00:51:12 MET DST