Re: gwarancja dyski HDD bdługie

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 13:23:04 MET DST
Message-ID: <e1t9ci$mhn$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Użytkownik Noodles na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

>
> Użytkownik "Robert S" <moya123.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:e1t1he$g24$1@inews.gazeta.pl...
>
>> drugie pytanie to w sprawie pamieci.
>> Gwarancja sklepowa skonczyłe sie ale z tego co czytałem na stronie
>> Kingstona
>> to pamieci mają dożywotnią gwarancjie. Czy ktoś z was miał już okazje
>> korzystac z takiej gwarancji i mogłby opisac sposób postepowania.
>> Czy jest moze jakis przedstawiceil w polsce z którym mogłbym sie
>> skontaktowac.
>
> "Wieczysta gwarancja" na pamięci Kingston według sklepu Proline
> Gliwice oznacza ni mnie ni więcej tylko "do zakończenia produkcji".
> Trochę to dziwne bo zawsze znałem inną definicję słowa "wieczysty".
> Ale jeśli nie ma tego słowa na papierze to trudno będzie cokolwiek
> udowodnić. Sprawa jest o tyle prostsza że te pamięci są ciągle
> produkowane więc u sprzedawcy szukałbym informacji o dostawcy
> tych pamięci i ewentualnym zwrocie bo nie sądzę aby dało się znaleźć
> jakiś serwis Kingston'a.
No bo tak to jest z Proline. Jak ja kupowałem w podrzędnym sklepiku
komputerowym, do dali mi kartę gwarancyjną na czas nieokreślony.
Received on Sun Apr 16 13:25:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 16 Apr 2006 - 13:51:14 MET DST