Re: problem z serwisem Acera

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 09:25:37 MET DST
Message-ID: <e0vrde$7pu$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"och.karol" <och.karol@xl.usunto.wp.pl> wrote in message
news:e0ulnn$iuh$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:e0tvn4$jvd$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
>> czas naprawy zdefiniowany jest w Polskim prawie...
>
>
> Oj chyba w polskim prawie nie ma nic o gwarancji. Jest ona dobrowolna
> (tj. nie ma takiego obowiazku).
> Ale jest za to obowiązkowa 2-letnia odpowiedzialność sprzedawcy z
> tytułu niezgodności towaru z umową regulowana przez Ustawę o
> Szczególnych Zasadach Sprzedaży Konsumanckiej (dla B2C) albo roczna
> rękojmia dla (B2B).

Jesli jest gwarancja to jest obowiazkoa - jesli ktos zawarl umowe
gwarancyjna to nagle nie moze jej anulowac.
Received on Wed Apr 5 09:35:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Apr 2006 - 09:51:04 MET DST