Re: x800 gto2 @16 czy 6800@q6v6 ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 10:34:59 MET
Message-ID: <r2twqqx6tyy1$.4dcdil8xlgmn$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

qwerty w wiadomości <news:dqlp0g$fq7$1@news.wp.pl> napisał/a:

>> Hint: wyślij żołnierzyka :p żeby się schował za drzewko, potem sprawdź, na
>> którym PSn będzie wyraźniej/milej/łatwiej widoczny, potem wpatruj się w
>> niego przez godzinę ;p na każdej wersji PSn, a potem oceń, która wersja PSn
>> bardziej męczy oczy (wbrew pozorom wyraźniejszego obrazu na PS2 :p)...
 
> Chyba się nudziłeś. :)

Sugeruję jedynie, że wersja pod PS2 jest znacznie gorzej narysowana niż
wersja pod PS3. I nie jest to kwestia ograniczeń sprzętowych, tylko celowa
robota chlewika zwanego m$, promującego w ten sposób de facto nvidię;
najlepiej świadczy o tym fakt, że poprzednia wersja tej gierki (Age of
Mythology) z łatwością działa na kartach z dx8 (sic!) wyglądając na nich
miodnie (w porównaniu z tym "dziełem").

-- 
Pozdrawiam,
  Gargamel
Received on Thu Jan 19 10:35:19 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2006 - 13:57:39 MET