Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 18:52:16 MET
Message-ID: <mf67vkfbjh45.i297o3zh7xvb.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Thu, 05 Jan 2006 18:25:48 +0100, PSYLO napisał(a):

> Nie tylko tej firmy, również wielu innych.

Np. EIZO, Fujitsu-Siemens... Monitory ze średniego przedziału cenowego
najczęściej mają gwarancję na badpiksele oparte na ISO, gwarancja "0
badów" to rzadkość.

-- 
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB166 +1 GB PC3200    |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5  |
| WD80GB +Toshiba SD-M1712 +NEC ND-3500AG +Tagan TG330-U1        |
| Radeon 9550 250/200@395/245 +Zalman ZM80C-HP +APC SmartUPS 700 |
Received on Thu Jan 5 18:55:26 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 19:51:03 MET