Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 09:17:01 MET
Message-ID: <dpikfr$auj$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>> Dobra wola i chęć poprawy wizerunku?
> ha ha ha to nei działa na rynku masowym, nikt sie już takimi pierdołami
> nie przejmuje...
> teraz podstawą jest cena i zysk, niska cena i jeszcze niższe koszty
> produkcji...

No niech się nadal nie przejmuje. W życiu nie miałem nic marki Samsung i nie
planuję mieć. Taki to "rynek masowy".

-- 
Mariusz 
Received on Thu Jan 5 09:15:25 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 09:51:05 MET