Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: modo <modo_at_samsunk.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 21:35:20 MET
Message-ID: <dphbit$ibr$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Monitory gdzie dopuszczone jest kilka bad-pixeli są tańsze, takie gdzie
> ich nie będzie są droższe. I teraz ludzie sie czepiają że te tańsze mają
> bady (nawet mimo tego że wszyscy kupując liczą się z tym, ale dalej kupują
> te za 900zł). A gdyby tak nagle wycofać z rynku wszystkie tansze i
> zostawić tylko te drogie, za to bez badów. Byłoby lepiej? Nikt by już nie
> narzekał że ma felery, ale nikt by też nie kupił monitora za 900zł bo
> takich by nie było. Prawda? Coś za coś. Chcesz tanie - kupuj "badziew".
> Chcesz mieć 100% pewnośc że jest OK? Kupuj drogie.

To niech dadzą na opakowaniu tego szajsunga napis " Trefny towar, albo
będziesz miał szczęście albo pecha - loteryjka do 8 badpixeli"

> A i tak lepiej kupić w sklepie gdzie można ów model odpalić i samemu
> sprawdzić czy jest OK ;)

No tak tylko ktoś je do tego sklepu kupić musi.
Ale chodzi mi jeszcze o to bo pojawiło się w wątku, żeby uważać na
kontrahenta - nie ma chyba hurtowni która przyjmnie taki towar z powrotem,
bo ich też obowiązuje polityka Samsunga....
Czyżbym się mylił ?

modo
Received on Wed Jan 4 21:40:20 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 21:51:05 MET