> modo wrote:
>> Witam
>> Krotko
>
> A "Dlaczego klientowi wydaje się, że jest w tym przypadku najmądrzejszy"?
> Podaj mi choć jeden powód dla którego Samsung miałby ten monitor wymienić?
Wiem, jestem producentem wyprodukowałem trefny towar więc pakuje do pudełka
i niech tam na dole sie martwią, chroni mnie przecież ISO...
Towar powinien być wolny od wad ! Jak ktoś tego nie rozumie to niech kupi
merola z rysą na przedniej szybie.
Każdy klient chce mieć monitor sprawny, bez wad które producent przeoczył.
Sami mówicie, że należy kupić w sklepie, tylko do tego sklepu trafiają też
te z wadami ( a nóż klient nie zauważy)
Skoro są monitory które nie mają martwych pixeli czy subpixeli to takie
własnie powinny być w ofercie, a wszystkie z wadami wymieniane na nowe wolne
od wad. To jest renoma firmy.
Konkurencja nie śpi, LG wymienia takie monitory do 30 dni od zakupu bez
zbednych formalności. Zobaczcie tu
http://pl.lge.com/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code=PRE_MENU&seq=5175&page=1&target=pressreleases_read.jsp
Może za niedługo będą switche których jeden port może być nieczynny....
modo
Received on Wed Jan 4 16:45:16 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 16:51:03 MET