> Wielkie dzięki! Jednak na razie nie ma co próbować - na infolinii
> twierdzą, że port co prawda już stoi na centrali, ale "linia nie jest w
> pełni przygotowana" cokolwiek by to miało znaczyć.
Może znaczyć właśnie cokolwiek. Ja np. po 3 tygodniach używania Neo
zadzwoniłem na ichni helpdesk aby o coś tam dopytać, po podaniu danych
rozmówca z urzędowym smutkiem stwierdził, że "brak możliwości technicznych
do podłączenia u pana Neostrady". Moje nieśmiałe tłumaczenie, że od 3
tygodni pomykam bez problemu na 512 kbs wywołało 15-minutową konsternację i
gorączkowe konsultacje, po czym padła groźba: "nasi technicy się temu
przyjrzą." Pluję sobie teraz w brodę, bo a nuż przyjdzie im do głowy
najprostsze rozwiązanie problemu - dostosowanie linii do informacji w ich
bazie, czyli ciach - i Neo ni ma. A quod attinet tej niebieskiej aplikacji -
podobno uniemożliwia udostępnianie łącza. Podobno, bo u mnie już instalator
się na niej wywrócił, tak więc posadziłem tylko sterownik od tego Sagema
(uwaga - ciągnie 400mA i myszka ca 100 mA na tym samym koncentratorze
powoduje resety modemu), Dial-Up "sam się dodał" i wystarczy.
JoteR
Received on Sun Jan 1 11:55:13 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 01 Jan 2006 - 12:51:00 MET