Re: monitoring temp gpu [trpchu ot] nvidia 6600 msi

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 22:54:23 MET
Message-ID: <dk3fep$2if$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Michal Bien napisał(a):
> OMSON <omson@o2.pl> wrote:
>
>
>>No i zmodyfikowalem BIOS swojego Gigabyte'a GF 6600GT - tyle, ze gowno
>>to daje - temperatura sie nie zmienia (ciagle jest 58 stopni) pomimo, ze
>>wykrecilem karte Vtunerem do maksimum (GPU 600MHz i DDR3 2000MHz).
>>Wg mnie nawet po niewielkim przetaktowaniu powiniem drgnac ten wskaznik
>>temp a tu nic. :)
>
>
> A sprawdziles czy nie ma aktywnej blokady przetaktowania i
> rzeczywiscie zmieniasz te zegary? Widzisz roznice w benchmarkach po ich
> zmianie?

Tak. Zmieniaja sie wyniki w 3DMark 2005 (przy GPU podkreconym do 550MHz
i DDR3 do 1100MHz uzyskal 3491 pkt przy domyslnych ustawieniach testu)
oraz Performance Test.
Okazuje sie jednak, ze wskaznik temp zmienia sie (max osiaga 65 stopni).
Poza tym obczaj to:
http://www.gigabyte.com.tw/VGA/Support/BIOS/BIOS_GV-N66T128D.htm
Niepotrzebnie sie bawilem jak sie okazuje w odblokowywanie temp. :)
W najnowszym BIOS'ie producent sam odblokowuje czujnik temp ;)
>
>
>>Swoja droga mam wrazenie ze posiadana przeze mnie karta to niezly
>>badziew (model GV-N66T128D 128bit/128MB). :( Wydalem 660 zl
>
>
> Zamiast tego za 400 z groszmai bralbym R9800PRO 256bit z przyzwoita
> pamiecia IMO.
Trudno mi powiedziec ale wlasnie obczajalem allegro i tam koles zmierzyl
w 3DMark 2005 jako rewelacyjne osiagniecie takiej karty max. ok 3138 pkt. ;)
>
>
>>a tu sie nawet nie da plynnie pograc w Doom 3 lub Quake 4 bo klatkuje
>>niemilosiernie jak za duze detale wrzuce
>
>
> A jaki CPU i chipset i ilosc RAM? Bo to ma takie samo znaczenie jak
> grafika.

Celeron D 320 2,4@3,6GHz i niestety na razie tylko 1 RAM w trybie single
na dual channel'u TwinMOS 512MB 400MHz CL2,5 chipset i865PE (plyta
Gigabyte 8IPE1000-G)
>
>
>>(gram w nie wiekszej rodzielczosci niz 1024x768, ustawiam AA max x4 i na
>>High zamiast Ultra High Textures).
>
>
> Pierwsza rzecz to wylacz filtrowanie AA, zamiast tego ewentualnie
> mozesz zwiekszyc rozdzielczosc.
W Quake 4 im dalej sie zajdzie tym jaby bardziej kaprysna grafa.
Wlaczony AA rodzialka 800x600 32 bit i dalej ma tendencje do klatkowania
niekiedy, A zaczynajac gre mialem rodzialke 1024x768 32 bit i AAx2.
Ciekawe czemu sie tak dzieje?
>
>
>>Wqrza mnie ten fakt dlatego, ze lepsza grafa byla tylko moja fanaberia i
>>teraz tak mysle ze gdybym kupil jakiegos radka np 9600 pro to na jedno
>>by wyszlo i to za mniejsza kase. :(
>
>
> No moze R9600PRO to nie, bo to ekonomiczny kastrat, ale patrz
> 2 akapit - R9800PRO tanszy i IMHO lepszy.

A co z testami? Obczaj np tutaj:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69755671

> Sam bardzo malo grywam, dopiero teraz sciagnalem ze Steama HL2 i na zwyklym
> R9550 400c/500mem dziala sobie bardzo ladnie.
>
Received on Sun Oct 30 22:55:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 30 Oct 2005 - 23:51:18 MET