Dnia Sun, 23 Oct 2005 02:45:44 +0200, maX napisał(a):
>> Poza tym duża przepustowość
>> pamięci przydaje się tam gdzie gra sie z dużym AA i AF, a tam FX5700 nie
>> daje rady (5800 również tam kuleje).
>>
> ... i w dużych rozdziałkach. A przy takich parametrach zaczynają mieć
> znaczenie rzeczy, których wpływ normalnie jest pomijalnie mały jak np. ilość
> pamięci na karcie, tryb AGP, FastWrite.
Tylko że przy dużych rozdziałkach trzeba mieć też wydajne GPU i mimo duzej
przepustowości pamięci FX5700U sobie tam nie poradzi.
>> No i ważne są same optymalizacje wbudowane w GPU i
>> kontroler pamięci - nie zapominajmy że Fx5700 jest nieco "wykastrowaną"
>> kartą w porównaniu do 5800 (chociaż w 5700 wprowadzono też ulepszenia w
>> porównaniu do 5800).
>
> Akurat w przypadku Quake4 ważniejsze będą te "ulepszenia".
> To jedna z
> pierwszych gier wykorzystująca Ultrashadow 1.0, którego 5800 nie miał.
A to już by trzeba było porównać te dwie karty na jednym komputerze, żeby
stwierdzić, czy Ultra Shadow w przypadku 5700U daje jakąś przewagę. Mimo
wszystko wydaje mi się, że w tej grze właśnie mocne GPU będzie miało
największy wpływ na wydajność, ale jak już napisałem to by trzeba było
sprawdzić, a dorwanie FX5800 wcale takie proste nie jest (z wiadomych
powodów)
-- Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam [Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520] [GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]Received on Sun Oct 23 12:20:12 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Oct 2005 - 12:51:13 MET DST