prodrive wrote:
> Kazdy sprzet sie psuje, chociaz to moj chyba siodmy laptop ale pierwszy jaki
> wyslalem na serwis. Rownolegle uzytkuje jeszcze jednego Arcera (wszystko z
> nim OK) i Della, ktory dostaje w dupe bo sluzy do ustawien i odczytow
> komputera w aucie rajdowym i pracuje w roznych warunkach, jest czesto
> przenoszony, narazony na uderzenia itp.
> Ubolewam nad kompetencjami serwisu. Poczatkowo zwodzili mnie oczekiwaniem na
> czesci. Potem okazalo sie, ze wszystkie cztery usterki laptopa nigdy nie
> mialy miejsca i wszystko dziala, jednak narazie nie moga odeslac. Nastepnie
> jednak stwierdzili, ze jest zepsuty. Dzis dzwonilem i nie doszukali sie
> mojego laptopa w systemie, czy co tam maja. Mam zadzwonic jutro. Ta pewnie
> zadzwonie.
Powtórze raz jeszcze - zgłoś incydent do Acera - nie podałeś czy to
serwis w Wawie czy Bielsku, Oni zarabiają na serwisowaniu sprzętu tej
firmy, więc mozna czegoś oczekiwać. Nie sadze by na grupie pl.comp.pecet
był jakiś dyr. z Acera, więc pisanie tu o tego typu problemach niewiele
pomoże...
pozdr.
-- Rafał Łukawski http://rafal.lukawski.pl/Received on Tue Oct 18 21:10:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Oct 2005 - 21:51:11 MET DST