prodrive wrote:
> Kilka dni wczesniej rozmawialismy na grupie o laptopach Acer. Moje
> sceptyczne podejscie do tej marki spotkalo sie z ostra krytyka, wrecz
> obrazliwa, chociaz nie twierdzilem, ze zakup Acera to samo zlo. Dzis jeszcze
> bardziej utwierdzilem sie w przekonaniu, ze nie byl to trafny wybor
> (naszczescie to decyzja szefostwa). Wyslalem mszyne do serwisu pod trzy
> tygodnie temu, dzwonilem kilka razy i kilka razy otrzymuje inna wersje
Jezeli serwis olewa sprawe, skontaktuj sie z Acerem w Wawie, często
takie podejście pomaga - w końcu serwisy autoryzowane.
Który to serwis tak postepuje ? Bielsko czy Wawa ? Jak rozumiem masz
dane osób, które Cie informowały o postepach prac ? Może to ciągle ta
sama osoba ?
BTW. Kreowanie opinii na podstawie incydentalnych zdarzen nie jest chyba
najlepszym pomyslem. Co innego gdyby byl to dwudziesty z kolei laptop
wyslany w przeciagu paru miesiecy.
-- Rafał Łukawski http://rafal.lukawski.pl/Received on Tue Oct 18 05:45:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Oct 2005 - 05:51:15 MET DST