Re: Laptop Acer - jakie to dobre i tak dalej...

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 05:45:08 MET DST
Message-ID: <dj1r46$53n$1@news.lukawski.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

prodrive wrote:
> Kilka dni wczesniej rozmawialismy na grupie o laptopach Acer. Moje
> sceptyczne podejscie do tej marki spotkalo sie z ostra krytyka, wrecz
> obrazliwa, chociaz nie twierdzilem, ze zakup Acera to samo zlo. Dzis jeszcze
> bardziej utwierdzilem sie w przekonaniu, ze nie byl to trafny wybor
> (naszczescie to decyzja szefostwa). Wyslalem mszyne do serwisu pod trzy
> tygodnie temu, dzwonilem kilka razy i kilka razy otrzymuje inna wersje

Jezeli serwis olewa sprawe, skontaktuj sie z Acerem w Wawie, często
takie podejście pomaga - w końcu serwisy autoryzowane.

Który to serwis tak postepuje ? Bielsko czy Wawa ? Jak rozumiem masz
dane osób, które Cie informowały o postepach prac ? Może to ciągle ta
sama osoba ?

BTW. Kreowanie opinii na podstawie incydentalnych zdarzen nie jest chyba
najlepszym pomyslem. Co innego gdyby byl to dwudziesty z kolei laptop
wyslany w przeciagu paru miesiecy.

-- 
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/
Received on Tue Oct 18 05:45:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Oct 2005 - 05:51:15 MET DST