Witam !!
No coz nie brakuje wciaz optymistów ze Acer to "Cudowny" sprzet . który jest
tak tani ze sie nie psuje.
3 tygodnie w serwisie to niezly czas .
Co na to wielbiciele marki Acer ??
Zawsze twierdzilam , ze najlepsze sa wszystkie notebooki , które wracaja do
mnie po 14 dniach z serwisu.
lepszych nawet nie potrzebuje.
Pozdrawiam
Wiesia
Użytkownik "prodrive" <WYWALcliomaxi2@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dj0jg6$2lc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kilka dni wczesniej rozmawialismy na grupie o laptopach Acer. Moje
> sceptyczne podejscie do tej marki spotkalo sie z ostra krytyka, wrecz
> obrazliwa, chociaz nie twierdzilem, ze zakup Acera to samo zlo. Dzis
> jeszcze bardziej utwierdzilem sie w przekonaniu, ze nie byl to trafny
> wybor (naszczescie to decyzja szefostwa). Wyslalem mszyne do serwisu pod
> trzy tygodnie temu, dzwonilem kilka razy i kilka razy otrzymuje inna
> wersje poczynan serwisu i nikt mi nie powie kiedy to sie skonczy. Gdybym
> nie mial innego laptopa do dyspozycji to byloby mi bardzo ciezko.
>
> Ot takie spostrzezenie.
>
> Pzd
> Lesio
>
Received on Mon Oct 17 21:50:12 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 17 Oct 2005 - 21:51:10 MET DST