umberto napisał(a):
> Witam,
> Poniewaz jest kilka postów o Acerze, chcialem napisac, ze rozmawialem
> ostatnio z gosciem z salonu sprzedajacego laptopy.
> Na moje pytanie o Acery powiedzial, ze ma aktualnie ok 12 reklamowanych
> (przewaznie plyty glowne) i ze serwis firmowy olewa jego monity.
Acera sprzedaje się ostatnio bardzo dużo. Logiczne więc, że dużo laptopów
tej firmy jest serwisowanych. Co do samego serwisu Acera, czyli firma
Asupport z Bielska Białej to wczoraj zadałem niewinne pytanie odnośnie
sprzętu zastępczego na czas naprawy. Odpisali mi bardzo szybko, bo po paru
godzinach, że to kosztuje 20 złotych netto za dzień, ale co mnie
zaskoczyło, odpowiedział Czech lub Słowak łamaną polszczczyzną :))))
Zaczynam się bać ;)
Problem z serwisem ma nie tylko Acer. To samo dotyczy Toshiby, IBM itd. Jak
zwykle chyba chodzi o ludzi a nie o serwis jako taki
> Byc moze to odosobniony przypadek, mozliwe.
Niestety nie. Trzytygodniowe oczekiwanie na reakcję serwisu zaczyna być
normą :(
> Gosciu polecal mi Fujitsu-Siemens (interesowaly mnie takie do 3 tys), maja 2
> lata gwarancji.
Ciekawe, czy ta gwarancja jest taka sama jak u Acera ;)
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Thu Oct 13 08:55:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Oct 2005 - 09:51:07 MET DST